Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.10.2012 11:54 - Скандалите с уредени мачове в българският футбол.
Автор: igrata324 Категория: Спорт   
Прочетен: 744 Коментари: 0 Гласове:
0



Това е една доста интересна тема която от няколко седмици вече, завладя медиите и спортните журналисти у нас.Темета с уредените и купените мачове в България.Всъщност мачовете за които се говори от УЕФА са около 15-16, но 4 от тях са от този сезон в А група.Аз лично съм на мнение, че в България се играе симулативен футбол и съм го забелязал на много мачове.През този сезон ходих на мач Ботев Враца - Литекс.Имаше дуспа за Ботев, добре.Но ето какво стана - вратаря се мята преди футболиста да е бил дуспата и все пак удъра е право в ръцете на вратаря.Литекс победи с 4-0 при вратарски грешки, които бяха повече от смешни.Друг отбор които използва парите си беше Лудогорец, които през целия сезон си купуваше мачовете в А група, но ги видяхме в ШЛ какво направиха без парите.Много хора са на това мнение, не само аз.Освен в България, наскоро и в Италия бяха разкрити уредени мачове.И за това мениджъра на Ювентус, мисля че беше на Ювентус беше НАКАЗАН да не води мачове на отбора си, докато в България - първо, че няма да открият виновници, и второ че няма да ги накажат.Аз поне се надявам някога в България да спрат да харчат пари за мачове, а да ги харчат за добри играчи, защото в Лудогорец ако бяха дали парите за мачове в добри играчи сега щяха да играят в групите на ШЛ или поне Лига Европа, но НЕ трябваше да спечелят мачовете с пари!От УЕФА разпитаха и Стоичков и какво от това?Той се прави, че нищо не знае.Както и да е.Поне аз не мисля, че в България ще бъдат намерени истинските виновници.





Гласувай:
0


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: igrata324
Категория: Спорт
Прочетен: 13574
Постинги: 2
Коментари: 1
Гласове: 0
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930